Vásárlás Garancia
Vásárlás Garancia

Az áruház kezelése

Az áruházat igyekeztünk olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel felépíteni, hogy minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméke(ke)t.
Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez alakítottuk ki, és azon túlmenően próbáltuk további letisztulással (egyszerűsítéssel) segíteni a vásárlást.
A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről.
Ebben az esetben az adatainak megadása nem szükséges. Bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termék(ek)et, amely(ek) egy átmeneti tárolóba kerülnek. Regisztrált adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges bejelentkezés után újra kiválasztania azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes műszaki leírás is található.
Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább, illetve teheti kosárba a kívánt terméket.

Rendelés

Rendelését leadhatja regisztráció után a honlapról kosárba rakva a szükséges felszerelést.
A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen kell kitölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is. A regisztrációt megelőzően, vagy követően a kosarába elhelyezhetők a kívánt termékek. Itt választhat fizetési és szállítási módot.
A gépi visszaigazolástól függetlenül, mindenkinek személyesen válaszolunk rendelésére.


Ha nem kíván regisztrálni, akkor egyszerű email üzenetben is le tudja adni rendelését.
Ilyenkor a termék nevét, méretét vagy cikkszámát kell elküldeni nekünk, hogy pontosan beazonosítható legyen a kívánt horgászcikk, valamint azt is, hogy melyikből hány darabot szeretne.
Fontos, hogy elérhetőséget is írjon nekünk, /email, telefon/ hogy ha kérdésünk van, megtaláljuk Önt. Nevet, címet is kérünk, hogy a számlát kinek a nevére készítsük, és ha postai szállítást kér, hová érkezzen a küldemény. Ha valami lemarad, nem baj, emailben megkérdezzük a hiányzó adatot.

Vásárlási elállási jog távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet van érvényben, mely 2014. június 13-tól 14 napig érvényes.

Megrendelés előtt az átvétel - szállítás információs rovatunkat is tessenek elolvasni!

 

Garanciális ügyintézés a Vásárlók számára

A garanciális ügyintézés a Dam-Silstar üzletében történhet, melyet személyesen vagy postai úton érhet el. Célszerű a termék reklamációja előtt felvenni velünk a kapcsolatot telefonon a probléma megoldása érdekében. Az elállási jog szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet kivételével postai költséget nem tudunk átvállalni.

Szavatossági igénye érvényesítésére kérhet elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést. Kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Dam-Silstar áruháznak a szavatossági igény másik fajta teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget. Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Dam-Silstar a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni, - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a vásárlási szerződéstől, azaz kérheti a vételár visszaszolgáltatását. A működést érdemben nem befolyásoló, jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

A rendeletek teljes szövege itt olvasható!

- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről - 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről - Ptk. a hibás teljesítésről

 

Garanciális javítások szervize

Ha a Dam-Silstar-tól megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán Üzletünkbe Dam-Silstar Horgászcentrum (1032 Budapest, Ágoston u.10.   Telefonszám: +36/30-429-5629 a vásárlást igazoló számlával vagy blokkal együtt. Botalkatrész javításnál, vagy ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára.
Ha a termék javítható, a Dam-Silstar szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette.
Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri.
Amennyiben további kérdése adódna az áruház működésével kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba üzletünkkel, ahol készséggel állunk rendelkezésére.

Jó böngészést és kellemes vásárlást kívánunk!

 

 

Webshop Hun v3.0 Látogatók száma: 1040190
Szilveszteri cikkek
Bejelentkezés Skype Me™!

Nyitvatartás

AZ ÜZLET MEGSZŰNT


   
   
   
Hírlevél
Oszd meg mással is

Oldal betöltési idő: 0.0668 mp.